Nytårskur – med brunch og debat

Enhedslisten Vanløse inviterer til nytårskur med brunch og debat
Oplæg: Pelle Dragsted

Tid: Lørdag d. 14. januar kl. 10-14
Sted: Hyltebjerggård, Linde Alle 33, Cafeen i kælderen

Pelle DragstedDet politiske landskab har ændret sig markant efter valgresultatet. Oven på en mindre tilbagegang for Enhedslisten men en fastholdelse af et rødt flertal, har Socialdemokratiet valgt at danne regering uden om sine tidligere støttepartier og sammen med Moderaterne og Venstre. Hvad betyder det for Enhedslisten i den kommende regeringsperiode, og hvilke konsekvenser om nogen skal Enhedslistens tilbagegang have for vores politiske arbejde inden og uden for borgen?
Pelle Dragsted besøger os til vores nytårskur i Vanløse. Her vil han berøre ovenstående og sammen kan vi tage en god debat om hvilke perspektiver vi kan se for Enhedslisten i den kommende tid.

Udover politisk debat inviterer vi traditionen tro på brunch til vores nytårskur.
For at lette beregning af indkøb må du meget gerne tilmelde dig hos Lars [email protected] senest fredag d. 13. august.

Kom og start det nye år i Enhedslisten Vanløse med en god politisk debat – og hils på dine gode kammerater i Vanløse!